
ការចាត់ថ្នាក់ គឺផ្អែកលើតម្រូវការប្រើប្រាស់ និងផ្តល់ជូននូវការវាស់វែងដ៏ច្បាស់ លាស់ នៃម៉ាកល្បីៗ នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ពង្រីកចក្ខុវិស័យទៅលើប្រភេទផលិតផលចំនួន១៤ធំៗ រាប់ទាំងផ្នែកយានយន្ត ហាងតូចៗ ភោនីយដ្ឋាន និងគ្រឿងអេឡិចត្រូនិចក្នុងផ្ទះ ។ លោកស្រី អែរែន ង៉ អនុប្រធានរបស់សាមសុងប្រចាំទ្វីប អាស៊ីអាគ្នេយ៍ និងទ្វីប អូសេអានី បានមានប្រសាសន៍ថា «សាមសុងអេឡិចត្រូនិចមានមោទនភាពយ៉ាងខ្លាំងដែលត្រូវបានជាប់ឈ្មោះជាម៉ាកល្អបំផុតផ្ទួន៤ឆ្នាំជាប់គ្នា។ កាលពី១០ឆ្នាំមុនយើងទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់ទី១៥ប៉ុណ្ណោះ។ ប៉ុន្តែនៅ ពេលនេះសាមសុងមានឱកាសឡើងដល់ចំណាត់ថ្នាក់កំពូលប្រចាំអាស៊ី។
លោកស្រីបានបន្តថា «ម៉ាកផលិតផលរបស់យើងគឺជាម៉ាកផលិតផលដែលល្បីរន្ទឺនិងទទួលបានការគាំទ្រពីសំណាក់អ្នកប្រើប្រាស់ពីព្រោះយើងយកចិត្តទុកដាក់ក៏ដូចជាខំប្រឹងបំពេញនូវតម្រូវការរបស់អតិថិជនបានយ៉ាងល្អ។ លោកស្រីបានបន្ថែមថា «យើងបានយល់យ៉ាងច្បាស់ពីតម្រូវការឥតឈប់ឈររបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលជាកម្លាំងជំរុញឱ្យយើងកាន់តែមានកម្លាំងចិត្តក្នុងការកែប្រែបច្ចេកវិទ្យាថ្មីៗទៅលើផលិតផលរបស់យើងឱ្យត្រូវតាមតម្រូវការទីផ្សារខុសៗគ្នា ប្រចាំទ្វីបអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ក៏ដូចជាទ្វីបអូសេអានី»។
«អ្វីដែលធ្វើឱ្យការចាត់ចំណាត់ថ្នាក់ប្រចាំឆ្នាំរបស់ Campaign Asia-Pacific ហើយនិង Neilson គឺជាការវាស់ស្ទង់ចំណាត់ថ្នាក់ដ៏មានសុពលភាព ព្រោះថាយុទ្ធការនោះបានផ្តោតទៅលើមតិរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ យើងមិនបានផ្តោតទៅលើតម្លៃនៃទីផ្សារភាគហ៊ុន ការប្រកួតប្រជែងក៏ដូចជាកម្រិតនៃការលក់នោះទេ។ នេះគឺជាការប្រកួតប្រជែងទៅលើគុណភាពរបស់ម៉ាក់ផលិតផលនីមួយៗ ដោយបានធ្វើការស្រង់មតិរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ថាតើគាត់ពេញចិត្តទៅលើម៉ាក ផលិតផលណាមួយ»។
លោក ជែកសុន វីនឃើណាស អ្នករៀបរៀង កម្មវិធី Campaign Asia-Pacific បានមានប្រសាសន៍ថា យើងចង់ដឹងថាតើម៉ាកផលិតផលណាមួយដែលជាម៉ាក កំពូលប្រចាំអាស៊ី យើងបានធ្វើការសាកសួរមតិយោបល់ទៅអ្នកប្រើប្រាស់ ផ្នែក ខាងអាស៊ី។ លោក ជែកសុន វីនឃើណាស អ្នករៀបរៀងកម្មវិធី Campaign Asia-Pacific បានមានប្រសាសន៍ថា រយៈពេល៤ឆ្នាំកន្លងមកនេះ សាមសុងបានជាប់ឈ្មោះជាម៉ាកផលិតផលដែលល្អជាងគេបំផុតប្រចាំអាស៊ី ដោយយោងតាមការស្ទង់មតិរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ប៉ែកខាងអាស៊ី។
ការវិវត្តន៍របស់សាមសុង បានប្រែក្លាយម៉ាកផលិតផលរបស់អាស៊ី ឱ្យក្លាយទៅជា ម៉ាកផលិតផលដែលទទួលបានភាពជឿជាក់ផ្នែកគុណភាព ដោយផ្អែកទៅការរចនា និងការកែប្រែនូវរូបរាងថ្មីនៃផលិតផល និងសេវាកម្មដែលជាគោលដៅក្នុងការផ្តល់ជូនអតិថិជនទទួលបាននូវបទពិសោធន៍ថ្មីៗ និងជាផលិតផលដែលជាតម្រូវការ។ គោលការណ៍ ដែលជាស្នូលរបស់យើងដែលផ្អែកទៅលើកេរ្តិ៍ឈ្មោះដែលយើងទទួលបានជាកំពូលម៉ាកផលិតផលប្រចាំអាស៊ី។ យើងបានប្តេជ្ញាថានឹងនាំមកនូវអ្វីដែលថ្មីឈានមុខគេបំផុតដល់អតិថិជនដែលជាកិច្ចតបស្នងនូវការគាំទ្ររបស់អតិថិជន។
១. គំនិតថ្មីឈានមុខគេ
ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ក្រុមហ៊ុន សាមសុង បានធ្វើការបោះទុនទៅការស្រាវជ្រាវ និងពិសោធ (R&D) រកអ្វីដែលថ្មីប្រកបដោយគុណភាព។ ការបណ្ដាក់ទុននេះត្រូវបានចំណាយប្រាក់រហូតដល់ ៤០លានដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ ជាមួយនឹងបុគ្គលិកចំនួន ៧០០០នាក់នៅជុំវិញពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង បាននាំយកនូវអ្វីថ្មីសម្រាប់ទីផ្សារ ដែលក្តីសបញ្ចាក់ឱ្យឃើញថាយើងពិតជាខិតខំស្រាវជ្រាវរកអ្វីដែលឥតខ្ចោះជូនតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន។ ឧទាហរណ៍ដូចជា៖ ទូរទស្សន៍ SUHD TVs ដែលការឈានជំហានឆ្ពោះទៅរកអនាគត ដ៏អស្ចារ្យជាមួយនឹងការបញ្ជូនរូបភាពដែលមានគុណភាពច្បាស់ល្អ កម្រិតនៃពណ៌កាន់តែមានភាពទាក់ទាញ ការបែងចែកពណ៌កាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់រួមទាំងកម្រិតនៃ UHD (Ultra High Definition) កាន់តែមានភាពលំអិតជាងមុន។ កំពូលទូរទស្សន៍ JS9500 SUHD TV ត្រូវបានទទួលពានរង្វាន់ច្រើនជាង៨ពាន់ រង្វាន់នៅពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មពិភពលោក Consumer Electronics Show (CES) ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៥។
ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ក្រុមហ៊ុន សាមសុង បានធ្វើការបោះទុនទៅការស្រាវជ្រាវ និងពិសោធ (R&D) រកអ្វីដែលថ្មីប្រកបដោយគុណភាព។ ការបណ្ដាក់ទុននេះត្រូវបានចំណាយប្រាក់រហូតដល់ ៤០លានដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ ជាមួយនឹងបុគ្គលិកចំនួន ៧០០០នាក់នៅជុំវិញពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង បាននាំយកនូវអ្វីថ្មីសម្រាប់ទីផ្សារ ដែលក្តីសបញ្ចាក់ឱ្យឃើញថាយើងពិតជាខិតខំស្រាវជ្រាវរកអ្វីដែលឥតខ្ចោះជូនតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន។ ឧទាហរណ៍ដូចជា៖ ទូរទស្សន៍ SUHD TVs ដែលការឈានជំហានឆ្ពោះទៅរកអនាគត ដ៏អស្ចារ្យជាមួយនឹងការបញ្ជូនរូបភាពដែលមានគុណភាពច្បាស់ល្អ កម្រិតនៃពណ៌កាន់តែមានភាពទាក់ទាញ ការបែងចែកពណ៌កាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់រួមទាំងកម្រិតនៃ UHD (Ultra High Definition) កាន់តែមានភាពលំអិតជាងមុន។ កំពូលទូរទស្សន៍ JS9500 SUHD TV ត្រូវបានទទួលពានរង្វាន់ច្រើនជាង៨ពាន់ រង្វាន់នៅពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មពិភពលោក Consumer Electronics Show (CES) ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៥។

ទូរសព្ទស្មាតហ្វូត Galaxy S6 4G+ and Galaxy S6 edge 4G+ គឺទូរសព្ទចល័តដែលរចនាឡើងដោយផ្តោតសំខាន់ទៅលើរូបរាងដែលល្អឥតខ្ចោះបូករួមទាំងសមត្ថភាពនៃការប្រើប្រាស់យ៉ាងអស្ចារ្យ។ Activdualwash គឺម៉ាស៊ីនបោកសំលៀកបំពាក់ដែលបន្ថែមមកជាមួយនូវទម្រ និងប្រព័ន្ធបង្ហូរទឹកដែលផ្តល់ភាពងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់សម្រាប់ធ្វើការ បោកជម្រះសំលៀកបំពាក់ដែលប្រឡាក់ខ្លាំងមុនពេលដាក់បោកក្នុងម៉ាស៊ីន។ វាបានជួយដល់អ្នកបោកគក់ដោយមិនធ្វើឱ្យឡើងសាច់ដុំដៃ ជួយសម្រាលការបោកគក់បានរហូតដល់ទៅ ៤៣ ភាគរយ បើប្រៀបទៅនឹងការបោកគក់ដោយដៃ។
២. ការផ្តោតទៅលើតម្រូវការរបស់អតិថិជន
ការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងការបម្រើសេចក្តីត្រូវការរបស់អតិថិជនដោយក្តីពេញចិត្ត។ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង សូមធានា និងយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើតម្រូវការរបស់អតិថិជនតាមតំបន់ដែលមានវប្បធម៌ផ្សេងៗគ្នាទៅតាមប្រទេសនីមួយៗ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង បានធ្វើការស្រាវជ្រាវតាមស្តង់ដារកម្រិតពិភពលោកទៅលើសម្ភារៈបរិក្ខារដែលមានដូចជា 36 R&D Centres, six Design Centres, បន្ទប់ ពិសោធន៍ទៅតាមលក្ខណៈនៃការរស់នៅរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលមាន៧ប្រភេទ និងក្រុមបង្កើតនូវផលិតផលថ្មីៗទាំង៧ជុំវិញពិភពលោក។
ការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងការបម្រើសេចក្តីត្រូវការរបស់អតិថិជនដោយក្តីពេញចិត្ត។ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង សូមធានា និងយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើតម្រូវការរបស់អតិថិជនតាមតំបន់ដែលមានវប្បធម៌ផ្សេងៗគ្នាទៅតាមប្រទេសនីមួយៗ ក្រុមហ៊ុនសាមសុង បានធ្វើការស្រាវជ្រាវតាមស្តង់ដារកម្រិតពិភពលោកទៅលើសម្ភារៈបរិក្ខារដែលមានដូចជា 36 R&D Centres, six Design Centres, បន្ទប់ ពិសោធន៍ទៅតាមលក្ខណៈនៃការរស់នៅរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលមាន៧ប្រភេទ និងក្រុមបង្កើតនូវផលិតផលថ្មីៗទាំង៧ជុំវិញពិភពលោក។
ចំពោះប៉ែកខាងអាស៊ី សាមសុងបានបង្កើតនូវមជ្ឈមណ្ឌលរបស់ខ្លួននៅតាមប្រទេសមួយចំនួនដែលមានដូចជា សៀងហៃ ជប៉ុន កូរ៉េ ក៏ដូចជាបន្ទប់ពិសោធន៍ទៅលក្ខណៈនៃការរស់នៅរបស់អ្នកប្រើប្រាស់នៅក្រុងដេលី ស៊ីងហ្គាពួរ ទីក្រុងប៉េកាំង ទីក្រុងសេអូល ហើយនិងក្រុមបង្កើតផលិតផលថ្មីៗនៅក្រុងដេលី ស៊ីងហ្គាពួរ ទីក្រុងប៉េកាំង ទីក្រុងសេអូល។ ក្រុមប្រតិបត្តិការទាំងនោះ ត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីបង្កើតនូវអ្វីដែលថ្មីជាមួយនឹងបច្ចេកវិទ្យាឈានមុខគេក្នុងការជម្រុញទីផ្សារបានយ៉ាងល្អ។ ពួកគាត់ធ្វើការសិក្សាទៅលើនិន្នាការនិងវប្បធម៌ប្រចាំតំបន់ ហើយនិងធ្វើការផ្លាស់ប្តូរនូវរបៀបរស់នៅ និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យារបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ ផ្តល់នូវការយល់ដឹងដើម្បីជាការគាំទ្រ ការច្នៃប្រឌិត ផលិតផលដែលបង្កើតថ្មីទៅលើប្រភេទផលិតផលនីមួយៗរបស់សាមសុង។
៣.ការផ្តល់ជូនសង្គមតាមរយៈគំនិតផ្តួចផ្តើមក្នុងនាមជាពលរដ្ឋល្អ
ក្នុងនាមជាពលរដ្ឋសកលមួយ សាមសុងបានប្រើប្រាស់នូវបច្ចេកវិទ្យារបស់ខ្លួនក្នុងការផលិតអ្វីដែលល្អនិងព្យាយាមបង្កើតនូវអនាគតដ៏ត្រចះត្រចង់សម្រាប់អ្នកទាំងអស់គ្នា ក៏ដូចជានាំមកនូវការផ្លាស់ប្តូរដ៏វិជ្ជមានដល់សង្គមតាមរយៈការផ្តួចផ្តើម ភាពជាពលរដ្ឋ។ការផ្តួចផ្តើមនេះបានផ្តោតទៅលើការអប់រំ ការងារនិង សុខភាព។ តាមតំបន់នីមួយៗ សាមសុងបានផ្តោតទៅលើកម្មវិធីអប់រំ ដែលផ្គត់ផ្គង់ទៅលើការអប់រំយុវជន ហើយនិងវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលការងារផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា ផ្នែកសេវាកម្ម និងក្លាយជាអ្នកជំនាញការរបស់សាមសុង។ បច្ចេកវិទ្យារបស់សាមសុងមាននៅប្រទេស ម៉ាឡេស៊ី ហ្វីលីពីន ស៊ីងហ្គាពួរ ប្រទេសថៃ វៀតណាម នូវែលហ្សេឡង់ និងតៃវ៉ាន់។
ក្នុងនាមជាពលរដ្ឋសកលមួយ សាមសុងបានប្រើប្រាស់នូវបច្ចេកវិទ្យារបស់ខ្លួនក្នុងការផលិតអ្វីដែលល្អនិងព្យាយាមបង្កើតនូវអនាគតដ៏ត្រចះត្រចង់សម្រាប់អ្នកទាំងអស់គ្នា ក៏ដូចជានាំមកនូវការផ្លាស់ប្តូរដ៏វិជ្ជមានដល់សង្គមតាមរយៈការផ្តួចផ្តើម ភាពជាពលរដ្ឋ។ការផ្តួចផ្តើមនេះបានផ្តោតទៅលើការអប់រំ ការងារនិង សុខភាព។ តាមតំបន់នីមួយៗ សាមសុងបានផ្តោតទៅលើកម្មវិធីអប់រំ ដែលផ្គត់ផ្គង់ទៅលើការអប់រំយុវជន ហើយនិងវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលការងារផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា ផ្នែកសេវាកម្ម និងក្លាយជាអ្នកជំនាញការរបស់សាមសុង។ បច្ចេកវិទ្យារបស់សាមសុងមាននៅប្រទេស ម៉ាឡេស៊ី ហ្វីលីពីន ស៊ីងហ្គាពួរ ប្រទេសថៃ វៀតណាម នូវែលហ្សេឡង់ និងតៃវ៉ាន់។
វិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យារបស់សាមសុង គឺជាវិទ្យាស្ថានផ្នែកវិជ្ជាជីវៈដែលផ្តល់នូវជំនាញដែលជាក់លាក់មួយក្នុងវគ្គបណ្តុះបណ្តាលនៅ ប្រទេសកម្ពុជា ឥណ្ឌូនេស៊ី ប្រទេសឡាវ ម៉ាឡេស៊ី ប្រទេសភូមា ហ្វីលីពីន ស៊ីងហ្គាពួរ និងតៃវ៉ាន់។ សាមសុងមាន សាលា សូណូជាច្រើននៅតាមបណ្តាប្រទេសដូចជា ឥណ្ឌូនេស៊ី ម៉ាឡេស៊ី ហ្វីលីពីន ប្រទេសថៃ និងវៀតណាម។ វគ្គបណ្តុះបណ្តាលទាំងនោះជួយសម្រួលដល់ ផ្នែកវេជ្ជសាស្រ្តដែលផ្តោតលើការធ្វើរោគវិនិច្ឆ័យទៅលើ អុលត្រាសោន ផ្នែកសម្ភពនិងរោគស្ត្រីដើម្បីកាត់បន្ថយអត្រាស្លាប់របស់ទារកនៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ហើយនិងពង្រឹងគុណភាពនៃការថែទាំសុខភាពនៅតាមមូលដ្ឋានសហគមន៍ជាច្រើន។

វិធីសាស្ត្រស្ទង់មតិ
ក្រុមហ៊ុនល្បីៗនៅអាស៊ីចំនួន១០០០ក្រុមហ៊ុនប្រមូលព័ត៌មានពីការស្ទង់មតិ ដែលធ្វើឡើង ដោយយុទ្ធសាស្ត្រអាស៊ីប៉ាស៊ីភិច ព័ត៌មានសកល និងអ្នកផ្តល់ចក្ខុវិស័យ Nielsen ។ ការសិក្សា បានរកឃើញពីឥរិយាបថនៅ១៣ប្រទេស៖ អូស្ត្រាលី ចិន ហុងកុង ឥណ្ឌា ឥណ្ឌូនេស៊ី ជប៉ុន ម៉ាឡេស៊ី ហ្វីលីពីន សិង្ហបុរី កូរ៉េខាងត្បូង តៃវ៉ាន់ ថៃ និងវៀតណាម។ ការស្រាវជ្រាវបានធ្វើទៅ លើមនុស្សចំនួន៤០០នាក់ នៅតាមផ្សារនីមួយៗ លើកលែងតែឥណ្ឌា និងចិន ដែលធ្វើទៅលើ អ្នក៨០០ និង១២០០។ ដើម្បីក្លាយជាអ្នកតំណាងនៃចំនួនអ្នកផ្សារ កូតារបស់ស្ទង់មតិ ផ្អែកទៅ លើអាយុ ភេទ និងចំណូលប្រចាំខែ។
ក្រុមហ៊ុនល្បីៗនៅអាស៊ីចំនួន១០០០ក្រុមហ៊ុនប្រមូលព័ត៌មានពីការស្ទង់មតិ ដែលធ្វើឡើង ដោយយុទ្ធសាស្ត្រអាស៊ីប៉ាស៊ីភិច ព័ត៌មានសកល និងអ្នកផ្តល់ចក្ខុវិស័យ Nielsen ។ ការសិក្សា បានរកឃើញពីឥរិយាបថនៅ១៣ប្រទេស៖ អូស្ត្រាលី ចិន ហុងកុង ឥណ្ឌា ឥណ្ឌូនេស៊ី ជប៉ុន ម៉ាឡេស៊ី ហ្វីលីពីន សិង្ហបុរី កូរ៉េខាងត្បូង តៃវ៉ាន់ ថៃ និងវៀតណាម។ ការស្រាវជ្រាវបានធ្វើទៅ លើមនុស្សចំនួន៤០០នាក់ នៅតាមផ្សារនីមួយៗ លើកលែងតែឥណ្ឌា និងចិន ដែលធ្វើទៅលើ អ្នក៨០០ និង១២០០។ ដើម្បីក្លាយជាអ្នកតំណាងនៃចំនួនអ្នកផ្សារ កូតារបស់ស្ទង់មតិ ផ្អែកទៅ លើអាយុ ភេទ និងចំណូលប្រចាំខែ។
ការសិក្សា រាប់ទាំងប្រភេទផលិតផល និងសេវាធំៗ (ដូចជាស្រា សេវា ហិរញ្ញវត្ថុ ហាងតូចៗ ភោជនីយដ្ឋាន អាហារ ភេសជ្ជៈ គ្រឿងអេឡិចត្រូនិច គ្រឿងបន្លាស់កុំព្យូទ័រ កម្មវិធីកុំព្យូទ័រ សេវាកម្ម ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងសារទូរគមនាគមន៍ ដំណើរកម្សាន្ត ការសម្រាកលំហែ គ្រឿងប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃ និងការថែទាំផ្ទាល់ខ្លួន) និងប្រភេទ ផលិតផល និងសេវាកម្មតូចៗ ចំនួន ៧៣ ផ្សេងទៀត។
អំពីក្រុមហ៊ុន Samsung Electronics co., Ltd
គឺជាក្រុមហ៊ុននាំមុខគេលើពិភពលោកផ្នែកបច្ចេកវិទ្យាដោយផ្តល់លទ្ធភាពថ្មីៗជូនមនុស្សគ្រប់រូបគ្រប់ទីកន្លែង។ តាមរយៈ ការបង្កើតថ្មី និងរបកគំហើញឥតឈប់ឈរ យើងកំពុងតែផ្លាស់ប្តូរឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងនូវពិភព ទូរទស្សន៍ ស្មាតហ្វូន កុំព្យូទ័រផ្ទាល់ខ្លួន កុំព្យូទ័រលើតុ ម៉ាស៊ីនថតរូប ឧបករណ៍ផ្ទះបាយ ម៉ាស៊ីន ថតចម្លង ប្រព័ន្ធ LTE ឧបករណ៍វេជ្ជសាស្ត្រ ឧបករណ៍ផ្សេងៗប្រើប្រព័ន្ធអគ្គិសនី និងដំណោះស្រាយ ផ្សេងៗប្រើប្រព័ន្ធ LED។ យើងមានបុគ្គលិកចំនួន ៣០៧ ០០០នាក់ នៅទូទំាង ៨៤ ប្រទេសដោយមានបរិមាណលក់ប្រចាំឆ្នាំ ចំនួន ១៩៦ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក។
គឺជាក្រុមហ៊ុននាំមុខគេលើពិភពលោកផ្នែកបច្ចេកវិទ្យាដោយផ្តល់លទ្ធភាពថ្មីៗជូនមនុស្សគ្រប់រូបគ្រប់ទីកន្លែង។ តាមរយៈ ការបង្កើតថ្មី និងរបកគំហើញឥតឈប់ឈរ យើងកំពុងតែផ្លាស់ប្តូរឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងនូវពិភព ទូរទស្សន៍ ស្មាតហ្វូន កុំព្យូទ័រផ្ទាល់ខ្លួន កុំព្យូទ័រលើតុ ម៉ាស៊ីនថតរូប ឧបករណ៍ផ្ទះបាយ ម៉ាស៊ីន ថតចម្លង ប្រព័ន្ធ LTE ឧបករណ៍វេជ្ជសាស្ត្រ ឧបករណ៍ផ្សេងៗប្រើប្រព័ន្ធអគ្គិសនី និងដំណោះស្រាយ ផ្សេងៗប្រើប្រព័ន្ធ LED។ យើងមានបុគ្គលិកចំនួន ៣០៧ ០០០នាក់ នៅទូទំាង ៨៤ ប្រទេសដោយមានបរិមាណលក់ប្រចាំឆ្នាំ ចំនួន ១៩៦ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក។
from : http://news.sabay.com.kh/
1 comments
hello
Post a Comment